shalala!

Back in the hole. Hade jättetrevligt på Holmön med er Ester & Klara, det får vi göra om! :D Resan dit var galen. Först fick han som jobbar på färjan spel på några som hade hoppat över relingen, så det blev fight. Ett tag senare kom polisen dit och kollade osv, så färjan blev en halvtimma försenad - inte alls kul när man sitter och trängs med massa okänt folk. Hade ju iof musik, så det funkade. När jag kom dit åt vi middag, sedan gick vi till festivalområdet. Tycker själva festivalen var bättre förra året, men det spelar ju egentligen ingen roll:) Haha, hade verkligen ingen aning om att Laleh var sådär sprallig och barnslig - så det var ju nästan roligt. Har inga bilder p.g.a. min "älskade" kamera som bara lägger av hela tiden.


Nu slocknar jag snart, så jag ska nog sova tidigt för en gångs skull. Take care! xx


Kommentarer♥
Postat av: nina

nu har jag litenniniz även startat upp en konstblogg där jag kommer publicera mina bilder. Lägg även till denna med bloglovin så missar du ingen bild=)

2009-07-28 @ 11:46:42
URL: http://metrobloggen.se/ninaskonst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0