Rocky road

Lucia Movie Night i söndags/måndags var som väntat riktigt roligt! Vi såg Easy A, The Town och Love & Other Drugs. Easy A var superbra! Och jag antar att de andra filmerna också var okej, jag har inte bestämt mig om jag gillade dom än men Hanna och Sissela sa det så då litar jag på dom! :) Har tyvärr inga bilder därifrån eftersom dom skulle slå ner oss om vi fotade. Okej inte riktigt men ändå!;) Efter bion blev det mcdonaldsfrukost och sedan direkt till skolan. Kan säga att man var lite trött.
.
Idag hade vi sista kökslektionen, någonsin! Känns lite deprimerande nu när det är slut faktist.Vi gjorde julmat och julgodis idag, fick till och med julmust! Inte illlaaaa!

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0